piątek, 10 maja 2013

A tymczasem na moim balkonie...

...pojawiła się zieleń! Kwiaty i zioła pysznią się w doniczkach, robi się coraz bardziej zielono:)
No i biało, bo rzeczywiście biel jest kolorem dominującym wśród mojego kwiatostanu...
Nowością w tym roku jest biały stojak/parawan???, na którym pięknie eksponuje się różowa pelargonia, bratki oraz bluszcze:)
Łatwy w montażu (jak i w demontażu;) razem z metalowymi kubełkami tworzą śliczną kompozycję. Tak naprawdę najbardziej marzy mi się w nim moja ukochana lawenda...

To dopiero początek i powiem szczerze takie próbne zestawienie wszystkiego. W zamierzeniu mam kompozycje wielokwiatowe i wielokolorowe (tak, tak!) tylko szukam białych, długich skrzynek. A może któraś z Was wie, gdzie mogę je kupić???
Nawet nie wiedziałam, że białe bratki tak intensywnie i słodko pachną:)
Z ziół na razie bazylia, pietruszka i szczypiorek:)
Nie mogło obejść się bez małej uroczystości z okazji otwarcia sezonu balkonowego: na stolik "wjechały" lody, kawa i dobra gazetka. Tym razem "Country Living"...
Na tym balkonie już niejeden pomysł powstał w mojej głowie. A kuchnia na wsi czeka na wykończenie:)
P.S. jesli chodzi o lody to łamię wszelkie moje dotychczasowe zasady: nie musi być mało "dekoracji" i nie muszą być białe!!!!!!hihihi
Do następnego postu!
Marta
xoxoxo

7 komentarzy:

  1. Martuś pięknie na Twoim balkoniku, jeśli chodzi o długie skrzynie balkonowe to mam w sklepie, co prawda wiklinowe, ale można je pomalować na biało lub inny kolor, widziałam masz taki biały pleciony koszyczek... zapraszam do redecor.pl..a dziś jeszcze nowości ceramika w dziale ogród,więcej fotek na moim blogu pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ;) a lody mniam ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Parawanik super, pasowałby do mojego tarasu, a lody masz rację dużo i kolorowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama sobie pewnie jestem winna, że mnie na otwarciu sezonu nie było....no ale nic nie zdradziłas, że tak będzie pieknie i uroczyście:-)
    Ale, co sie odwlecze... XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Moja żona czyta Pani blog i często przenosi pomysły stąd do naszego domu. Właśnie zbliżają się jej urodziny i dostałem przykaz, aby kupić jej taki stojak. Mogłaby Pani mi powiedzieć gdzie mogę go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!Stojak kupiłam w Jysk, tyle że rok temu...w październiku były mega wyprzedaże i się udało! Proszę tam zerknąć, może jeszcze będą??? Cieszę się, że zaglądają tutaj również panowie:)Pozdrowienia dla żony!!!

      Usuń