sobota, 16 marca 2013

Czekoladowe fondue

Macie tak czasem, że przychodzą goście i trzeba na szybko wymyślić jakiś deser?
Zamiast po raz kolejny wyjmować paczkę delicji czu jeżyków sięgnijcie po gorzką czekoladę!
Zawsze mam w domu tabliczkę, bo jest to ten rodzaj słodyczy, po który moi chłopcy raczej nie sięgają...
Czekoladę roztapiamy, dodajemy do tego pokrojone owoce, wafelki, pianki i czekoladowe fondue gotowe!
Nabijamy na widelczyk cząstki owoców lub wafelki i zaczynamy rozkoszne paplanie się  w czekoladzie:)mniam.......
Kiedyś użyłam mlecznej czekolady i dla nas była to zdecydowanie za słodka wersja:)
Niech żyją samoprzylepne taśmy ozdobne - w kilka minut zmieniają zwykły tealight w elegancką świeczuszkę:)
Ściskam Was cieplutko!!!!!!!

12 komentarzy:

  1. Widzę, że znów to samo nam po głowie chodzi, tylko jak zwykle, Ty sie bierzesz do roboty a ja sie lenię! Ale była uczta! A czekoaldę tylko rozpuściłas czy dodawałaś smietany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko rozpuściłam!nigdy nie próbowałam ze śmietaną...jaka by pasowała, jak myslisz? 30proc.??? chetnie bym coś zmieniła, bo już chłopakom powoli się nudzi...

      Usuń
  2. świetny pomysł i pyszny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszny post i jak kolorowo. Zapraszam do mnie na wielkanocne DIY Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiamy to, ja najbardziej z truskawkami:))) I my do gorzkiej czekolady dodajemy co jakiś czas troszkę mleka, bo jak np długo przy tym deserze siedzimy, to czasem mi sie zaczyna przypalać:)
    A co do szybkich deserów, ta ja z uporem maniaka uskuteczniam TWÓJ pomysł, czyli ciasto fanc. + owoc jaki akurat mam pod ręką :) mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, rzeczywiście, jak się zagadamy przy tej czekoldaowej uczcie, tp zdarzyło się, że przywarło:( dzięki za pomysł, na pewno skorzystam!pozdrawiamy Berlin:)

      Usuń
  5. Słodkie pyszności:D mniammm Bardzo fajny pomysł:D
    pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomity pomysł-wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ to pysznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! Czekoladowo-owocowe niebo w pyszczaku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie - wyobrażam sobie, jak smakuje! Dopisuję zestaw do fondue do listy zakupów:)

    OdpowiedzUsuń