niedziela, 2 marca 2014

Wiosny szukam!

Poszukiwania wiosny uznaję za rozpoczęte....
Dziś wpadam na chwilkę z moją wiosenną wersją cupcake-ów;)
Przepis znany już chyba wszystkim, ale jeśli nie to odsyłam TUTAJ.
W środek włożyłam wiśnie (z domowej spiżarni) albo brzoskwinie.
Polewa to biała czekolada, którą skrzętnie dekorowały moi dwaj pomocnicy kuchenni;)
Mam nadzieję, że weekend upłynął Wam w równie wiosennym nastroju???
Miłe spotkania w gronie przyjaciół, doznania teatralne oraz coraz częstsze słoneczne dni sprawiły u mnie wyjątkowy zastrzyk energii i nowych pomysłów! 
Mam tylko nadzieję, że ten zapas tak łatwo nie ulegnie wyczerpaniu w zetknięciu z prozą życia.....
Trzymajcie za mnie kciuki!
Buźka!

12 komentarzy:

  1. Życzę Ci kochana, żeby energii starczyło na jak najdłużej i czekam już na to co w tej Twojej twórczej głowie się narodziło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie udekorowana muffinka, aż bym ją w całości pochłonęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :-) Ale najpiekniejsza jest dekoracja na ciasteczku babeczce :-)
    Milego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz co.. tak mnie kusić z rana?;) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ;-)... dla mnie niedziela skończyła się chorobą ;-(... ale nie jestem aż na tyle chora aby nie zjeść takiej babeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry kapkejk nie niej jest zły:)) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszności, takie ładne że aż szkoda zjadać... :)
    james

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystam z przepisu, bo wygląda bardzo smakowicie:-) Uściski kochana

    OdpowiedzUsuń