czwartek, 5 lutego 2015

Kids room inspirations - part 2

Hej, hej!!!!
Wracam do was z kolejną porcją zajawek pokoju Janka. Jak on wcześniej wyglądał, możecie sobie zobaczyć TU. Po metamorfozie wygląda tak:



Jakoś ostatnio wszyscy lubimy tam spędzać czas...?
Ciekawe dlaczego??????????

Nie lubię, jak za dużo kolorystycznie dzieje na półkach, dlatego wybrałam tylko te zabawki czy bibeloty, których kolory pasują do jedynie słusznej koncepcji :)


Białe i żółte na zewnątrz, pozostałe schowane w pudełku, czekają, aż je chłopaki wyciągną i zaczną robić wyścigi:) A swoją drogą pochowanie zabawek to też dobry sposób, aby dzieci nie znudziły się za szybko zabawkami, które leżą na wierzchu :)

 

Na biurku skorupa kokosa wypełniona klockami Lego 


Nawet kostka Rubika dopasowała się kolorystycznie:)


I słynny już żuczek  Eupatorus gracilicornis a poniżej kolekcja piórek wisząca nad biurkiem ;))))





Wieszak ze starej dechy, "popełniony" przez mnie pokazywałam już TUTAJ. Teraz zawisł za drzwiami Janka i tam "młody" wiesza swoje bluzy, czapki, stroje treningowe....


Trójkąty, geometryczne wzory, sześciany czy kostki - to jest to, co Janek lubi najbardziej!


 Buźka!!!

4 komentarze:

  1. O!!! krzesło juz jest!!!!!! musze koniecznie wypróbować jak przyjadę ;-) tylko nie zgub namiarów na nie :-) ten żółty to swietny pomysł był!!!!
    PS-masz lepszy plan w tym semestrze??? tak tylko pytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak Madziu,jak Ty mnie znasz :) lepszy oprócz poniedziałków i piątków! Poza tym jeszcze mnie trzyma od czasu pobytu u Ciebie:))) dobra energia się udziela!!! Ściskam i daj znać,jak paczka dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzesło rewelka!!! super dodatki:):):)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie jest. bardzo mi się podobają te plamy żółtego koloru.

    OdpowiedzUsuń