czwartek, 10 lipca 2014

Ostatnio czytam...

Skoro odpoczynek, wakacje, urlop to i książka musi się pojawić!
Ostatnio czytam "Listy" Marka Hłasko
Objadając sie przy tym czereśniami:)
Najbardziej lubię czytać rankiem, kiedy wszyscy jeszcze śpią.
Wczoraj mały pospał do 9.30(!!!), więc wyobrażacie sobie, co robiłam!
Swoja drogą to ciekawe, jak człowiekowi zmienia się światopogląd, tylko (albo aż) przez fakt, że ma dzieci...
Teraz kilka godzin leżenia i czytania urasta do rangi luksusu...
Wypicie kawy w spokoju...
Rozmowa z przyjaciółką przez telefon bez wrzasków i krzyków w tle....
Książkę oczywiście polecam, czyta się ją szybko i można zacząć właściwie w każdym momencie:)
Autor "Pierwszego kroku w chmurach" opisuje swoje nader niecenzuralne wybryki w sposób, hmm, często zawoalowany, bagatelizując ich prawdziwe oblicze - coż, w końcu to listy do matki, a nie wypada swojej rodzicielki martwić....
Do następnego!!! (póki mam internet:)
xoxoxo

8 komentarzy:

  1. :)))wszyyyyystko się zmienia jak w nasze życie "wkroczą" dzieci:)))
    ps. ja chwilę ciszy wyłapuję tylko mocno późnym wieczorem... jak nie zasnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś Mnie tą książeczką;-) Ja teraz czytam "dom nad rozlewiskiem" Jestem zauroczona klimatem tej ksiażki.. szczerze film się chowa... Jeśli nie czytałaś kochana, POLECAM!!!
    ściskam i słoneczka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a faktycznie odkąd sama mam córę to bardziej doceniam zwykłą kąpiel w wannie czy relaks z książką ale i tak najbardziej cieszą mnie chwile z małą :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hłaskę czytałam w liceum! Raju, kiedy to było... Może trzeba odświeżyć pamięć, wiem, że bardzo podobały mi się jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak , skąd ja to znam ? Jedynie poranki mogę uznać za tylko moje, choć mam już naprawdę duże dzieci (gimnazjum). Życzę więcej spokoju i chwil na czytanie książek :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam robi Pani ręcznie piękne rzeczy przede wszystkim ''nieoklepane'' takie orginalne szukam prezentu dla swojego chłopaka wlasnie w takim stylu, bo przeciez kazdy głupi moze zamówic cos w internecie a ja chciałabym dać mu prezent od serca :) Jednak nie mam żadnego pomysłu nic a nic moze Pani wpadnie na jakiś pomysl czy inspiracje, byłabym bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję za przemiłe słowa...czuję się trochę zakłopotana,bo moim pracom daleko do doskonałości i piękna...ale do rzeczy: najprościej jest napisać wierszyk o danej osobie,kilka wersów,proste rymy a nie znam osoby,ktora by się nie ucieszyła z wiersza o sobie:)druga opcja:obrazek z idolem danej osoby,na ktorym wstawiona jest buzia obdarowanego(np.fan futbolu ucieszy się podobizną Messiego ze swoją buzią!).inna opcja:film,na którym znajomi,rodzina,przyjaciele itd składają życzenia albo mówią,za co go kochają:)moze być też obraz/kolaż z Waszej wspólnej wyprawy albo ze wspólnie spędzonych lat? Fajnie jest też zapakować prezent np.w pudełko po butach albo po tosterze?obdarowany myśli,ze dostał coś banalnego,a tu niespodzianka! Tak na szybko to mam tyle,w razie szczegółowych pytań prosze pisać na: kaminska9@gmail.com pozdrawiam i czekam na informację,co Pani wymyśliła!!!!

      Usuń
  7. Chłopak jest fanem piłki nożnej a nawet zawodnikiem w jednym z warszawskich klubów, bardzo spodobał mi sie pomysł aby wkleić jego buzie w miejsce jednego z ulubionych piłkarzy a z tego co wiem jego autorytetem jest Neymar, do tego może faktycznie dopisze jakis wierszyk za co go kocham. Również do gustu przypadł mi filmik pomyslałam sobie moze że byliby na nim koledzy z jego drużyny natomiast zbytnio ich nie znam ;c
    Bardzo bardzo dziękuje za pomysły, nawet nie zdaje sobie Pani sprawy z tego jak bardzo mi pomogła! <3

    OdpowiedzUsuń