niedziela, 8 grudnia 2013

I've been an awful good girl....;)

Dostałam, dostałam prezent od Mikołaja!
Jest biały, z zielonym sweterkiem, lubię się do niego przytulać, gdy mam zmarznięte ręce...
Święty Mikołaj zna mnie bardzo dobrze i wie, że ze mnie prawdziwy "Green Tea Lover", dlatego nie zapomniał o puszce zielonej jaśminowej herbaty...
oraz zaparzarce w kształcie.......SERCA:)
A gdy do zestawu dołączyła ciepła szarlotka (według przepisu ciotki Agaty:), niestraszne nawet chorowanie! 
 Teraz mam już dwa sweterkowe kubeczki: jeden od Madzi do obejrzenia tutaj, drugi - Mikołajowy.
Obydwa od serca, od bliskich mi osób, specjalnie dla mnie....
xoxoxo
P.S. Na koniec piosenka świąteczna, antidotum dla wszystkich, których (cudowne zresztą) piosenki "All I want for Christmas is you" czy "Last Christmas" doprowadzają do granic wytrzymałości:

W tym roku wyjątkowo "chodzi" za mną ta piosenka i żałuję, że tak mało jej w mediach czy w sklepach - wyjątek stanowi Empik i radio RMF Classic!!!!
Aha, i świąteczna produkcja kartek już ruszyła.....
c.d.n.

8 komentarzy:

  1. ale ładny ten sweterek na kubeczek i do tego pasująca herbatka;)
    dobrego wieczorku:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistyczny ten sweterek kubkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj ma bardzo dobry gust. Prezenty sa prześliczne. Ale ta szarlotka wygląda tak smakowicie, że aż u Mnie tu pachnie i herbatką i ciastem... Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ten sweterek w zieleni jest po prostu boski! Co za kolor! Zainspirował mnie, może będziemy go lansować w przyszłym roku? Pasowałby do mojej kuchni w PL, co? Zaparzaczka extra, puszeczka na herbatkę extra! No byłaś grzeczna chyba wyjątkowo (pewnie dlatego, że mnie nie ma i nie ma Cię kto do złego namawiać hi hi hi). Generalnie mówiąc jestem pod wrażeniem Mikołaja:-) Miss you

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale prezencik!!! Pięknie tak wiosennie na początek zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ho ho ho to faktycznie byłaś grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń